onsdag 1 april 2009

Här händer inte så mycket förutom att Lovas mage växer, tror varje dag att nu borde det nog komma igång... men icke, fast tiden är ju faktiskt inte inne än fast man gärna vill! Tempen tar jag varje dag, den pendlar lite upp och ner vilket är normalt men jag är inte så säker på att den har gjort den där rejäla dippen än.

Bild lånad från canirep.com

Så här ska kurvan se ut på ett ungefär

Solen skiner härligt här, just nu iallafall är väl bäst att säja för i nästa stund kan det ju lika gärna snöa... Ska försöka ta en långpromenad med Axel sen, det behöver både han och jag. Men nu är det balklänningen som det sys på, den ska provas på fredag så då vill jag ha kommit en bit på vägen så den snart kan vara färdig. Är ju egentligen sån att jag vill att det ska gå fort och det gör det ju inte när man inte kan prova när man vill..

Kramar Annalena

5 kommentarer:

  1. Vad spännande med Lova! Snart dags alltså! Balklänningen måste du lova att fota sen, så vi får se!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vad kul att få söta små valpar ... när är det dags?

    kram/nina

    SvaraRadera
  3. Jösses vad spännande! Här väntas det också smått fast inte förrän i juni.

    SvaraRadera
  4. Hundvalpar nädu.. hos mig är det grisar som gäller. Såg du inte det på bloggen? Måste nog göra det lite tydligare då :-)

    SvaraRadera
  5. inga bebisar ännu???
    man blir ju tydligen själv som en värpsjuk höna ?

    kram/N

    SvaraRadera