torsdag 4 februari 2010

Gott och blandat!

Nu är det inte länge kvar tills vi får tillökning i familjen ;-) det ska bli såååå mysigt med små valpar som livar upp och som förhoppningsvis gör så att det känns som tiden går lite fortare och vi snart har våren här... det är jättefint med all snö men man blir ju så begränsad i vad man än ska göra, särskilt nu när jag stapplar runt på ett nyopererat ben.

Försöker röja lite i syrummet som inte är städat på väldigt länge, när jag kommer dit så vill jag ju göra roliga saker inte städa!! Iallafall så känner jag att det är för mycket tyger där, så nu mina vänner... är det någon som är intresserad av att handla billiga tyger och då menar jag billigt!! Det finns allt möjigt både i metervara och stuvar... tveka inte utan kom hit och riv!!

I veckan har vi haft trevligt besök av blivande valpköpare och idag kommer det en till... härligt när man känner att det är seriösa människor som vill vara aktiv med sin hund!

Igår när jag och Elin var i stan och hon hade haft sin sånglektion så gick vi och tog en fika, kunde inte låta bli när jag tittade in på ett café och såg goda semlor som bara ropade efter mig att de ville bli uppätna.... mums!!

Annalena

2 kommentarer:

  1. Åh om jag hade kunnat komma förbi och kika på dina tyger!! Och ätit semlor med en god vän med för en delen! Det är det jag säger, Alboga är en stad att bo i! :D

    SvaraRadera
  2. Idag har jag ätit semla, köpte laktosfria bullar som jag fyllde med mandelmassa och grädde. Jättegoda, men väldigt mättande :-).
    Ska bli så roligt att höra om bebbarna, nu är det bara 10 dgr kvar ju! Brukar hundar hålla tiden? KRAMIZZ

    SvaraRadera