måndag 25 juli 2011



Nu har valparna fått börja följa med när vi åker någonstans. Häromdan var vi hos brorsan på kalas så då hade vi med två stycken, gissa vilka som tog uppmärksamheten ifrån bror min! Igår var vi på bokcafét i Od och fikade så där kultade de omkring och busade i gräset, efter det åkte vi till galtholmens gårdsbutik. Så bra med mycket människor som pratar och klappar på dom och nya miljöer som de kan utforska, dessutom blir det bilåkning!
De som redan hämtat sina valpar har nu haft dem i en vecka och allt funkar bra, de är förvånade hur fort de ställer om sig till det nya hemmet men det är så den här rasen är!!

Måste bara delge ett mail som jag fått av Emblas matte,

Vilken förjtusande liten valp jag har fått!!!!!
Hon sov i mitt knä hela långa vägen hem, förutom ett stopp där hon kissade på en gräsmatta. Inte ett enda pip (filten brydde hon sig inte alls om) och inget illamående. Det är en jätteduktig liten hund som till min glädje verkligen har tytt sig till mig och funnit sig till rätta här hemma // Louise


//Annalena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar