söndag 28 juni 2009

Hundutställning

Igår var jag på hundutställning i Borås, utan hundar!! Det var faktiskt riktigt trevligt att kunna gå runt och titta på alla andra hundar och prata med folk. Naturligtvis var jag vid Schapendoes ringen där några jag känner var med och ställde sina hundar. Fint väder var det iallafall, lite väl kanske för hundarna skull men det såg ut som de klarade det ganska bra vad jag såg iallafall, lite otäckt det där med värme och hundar annars... Alltid är det något utrop om att någon hund sitter i en bil som genast måste släppas ut annars krossar de rutorna på bilen och likadant denna gång så var det en husbil där de lämnat en hund åhhhh jag bara ryser när jag tänker på det....


Schapendoes ringen


En kompis som ställde sin hund, ser finfint ut!



Kram Annalena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar