måndag 1 juni 2009

Nu är det snart dags...

Imorgon ska vi till veterinären för att besiktiga valparna, alla 8:a ska in i bilen sen ska man lyckas att få in alla hos veterinären och hålla reda på vem som är vem puhhh... gissa vem som kommer att vara helt slut efter det.... sen är det inte många dagar kvar tills de börjar droppa av till sina nya hem, lite blandade känslor där... men jag vet ju att de kommer att få det bra och att jag säkert får träffa dem snart igen :-)

Alla barn är söta när de sover...



Tuggben är goda och gnaga på


Hallå där... va gör du!! Lille Balder är verkligen en liten linslus, försöker man få bilder på alla valpar så är det alltid honom man har flest bilder av :-)

Kram Annalena

3 kommentarer:

  1. Så söta de är! Tur jag inte kommit förbi och hälsat på dig innan de hamnar hos sina nya familjer, för risken är att en familj blivit utan då.

    SvaraRadera
  2. Tjoho DU VANN skylten!!! Himla kul !!! Jag ska till Storegården snart så då kan jag lämna den personligen !!! Är ni inte hemma så finns det en brevlåda!!!

    Kul och kram/Nina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    En hälsning från Jönköping.Alma o jag har kollat in alla små i B-kullen. Inte utan att man blir sugen på en till.Så sööööta.
    Anette och Alma.
    Vi o Jörgen önskar Trevlig Midsommar.

    SvaraRadera